måndag 16 april 2012

Läpparna och andra bilder

Det blir aldrig som man tänkt sig, minsann!
Så här blev det!
Förmiddag med vetrinärbesök - OK som planerat!
Detoxlunch  - för tydligen har magen ballat ur igen...läpparna...
jag säger bara läpparna...
En del kör Botox men inte jag... Jag käkar socker och mjöl, får kass tunntarm och svinkoppor... på läpparna. Fint plut som värker och kliar...
Synd att kanten runt läpparna är så nariga annars hade det varit sååå kanonsnyggt med  något vårigt och piffigt läppstift...

Japp, jag är miffot från skogen...typ...





Hämtade store sonen på skolan. Hem. Oj oj snart utvecklingssamtal.
Men ska vi inte cykla de där 4 km dit istället?
Jo det gör vi!
Kom 10 minuter försent. Men vi cyklade!

På hemvägen tog vi paus i uppförsbackarna och hade lite picknick i en vitsippsdunge.

Det var kallt med mysigt! Vi letade efter ormar, men såg inga.
Vårtecken!

När vi kom hem gjorde jag egna fiskburgare med avokadosalsa. Men fy tusan vad illa det smakade! Besvikelsen är stor!

Sen var det Måndax-dags... men jag hittade den här killen sovandes i soffan (och där ligger han än!)

 

och även den lille killen var trött efter cykelutflykten och sover sött han med!

och här sitter jag... Mannen utflugen på diverse angelägenheter. Blev lite ensamt med de sovande grabbarna, alldeles egen egentid för mig... och jag som helst bara vill ut och springa...

1 kommentar:

  1. Årligt talat. Leta efter ormar? Frivilligt!! Det skulle den här mamman aldrig ställa upp på.
    Vilken otroligt fin pyjamas din lilla har, vart har du hittat den?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)