lördag 3 maj 2014

Haft lyxdejt i helgen!

Har haft förmånen att få tillbringa två dagar med en av mitt livs stora kärlekar! Vi förtjänade både ett brejk i vardagen!
Målet var Göteborg och Yohio!

Coolaste killen!!

Så jag... Med matchande hår, jacka och brillor! Släng in lite spetälska och botox med så har ni mig i ett nötskal!

Gofika på tåget samt Minecraft lektyr.

Hade tänk lite god mat på mysig restaurang... Inte skitsunkigt McD... Men vill sonen ha hamburgare så får mamman offra sig då...

Spanade in en del av banan inför kommande utmaning. Avenyn ser låååång ut... Hua... Jag dööööör!!!

-'kolla mamma det finns kylskåp och en låda fylld med godis! Och titta dom har vin!!!'
Jösses... Vad har man gjort nu?? 

Så några dansmoves i hotellkorridoren, på väg till konserten!

Titta! Lika som mannens nyinköpa! Används här tydligen till vardags... Undrar om just dessa par också ska utsättas för Göteborgsvarvet om två veckor??

Vita kavajen på, glitter i håret och skylten! Vi var redo!!

Så stod han där!! Tjejerna skrek och Alfred tyckte dom var löjliga ... Yohio!!! Hade färgat håret helt svart... 
Men han var bra... Bäst helt enkelt! Till och med den här mamman tyckte att han var ju ok! Ganska rockig med inslag av avgrundssång i bästa Lednote eller ( vad tusan heter brorsans ena band nu då?? Snacka om hjärnsläpp...) ... Rebel Collective!!! Sorry broder!

Tröja inhandlades, givetvis!! Den nye ägare är riktigt stolt. Oturligt nog...eller rättare sagt, så var min storlek slut... ;)

Sen ut i Göteborgsnatten! 
Och däckade i hotellrummets sköna säng vid kl 22.30 ( nää jag drack givetvis inget vin!! )

Så nästa dag efter hotellfrukost bege gav vi oss ut på stan för shopping!

Vi hämnade i lekparken i Trädgårdsföreningens park. I parken fanns en massa kul!
Hade aldrig varit i parken innan! Men hit kommer vi fler gånger! 
Sen fortsatte vi...

Med en tur med Paddan! Jättekul var det! Extra varm i hjärtat blir man när sonen helt plötsligt säger att han tyckte att detta var så roligt! Det hade han inte trott! Han gillade guiden med, och lyssnade noga till allt! Älskade unge!!

Själv så fick jag ytterligare en nära döden- upplevelse (avenyn dagen innan ju!) !!!!
Vet ni hur långt det är mellan broarna?? Sjövägen!!! 
Där bakom skymtas den andra bron som man ska springa över... Och åt andra hållet, långt där borta...
Skymtas den första bron...
Helvete! Sa jag att jag börjar få ångest?? Hur i hela friden??? Varför?? 

Sen åt vi Thaimat!


Och besökte Starbucks
Innan det var dags att ta tåget hem igen!
Lyckliga men med trötta fötter och skoskav! Snart igen, lovade vi varandra!

Och nää det blev ingen vidare shopping heller. Men vad gör det? Fick massor med kvalitetstid med Alfred! Härligt!
Kommer leva lääänge på denna minisemester!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)