onsdag 21 maj 2014

Hat och andra svettiga projekt

Alltså ge mig en massa uppgifter och individuella examinationer, så ska ni se vad fint det blir här hemma hos oss!!!
Som om inte den vanliga saneringen inomhus, och detta...

vore nog...
Så har jag dragit igång ytterligare projekt... Trots "nya projektförbud" råder tills de nuvarande projekten är klara. Men ni känner ju mig?!?!
Så Bråk-Åkes rum ska få piff!
Stackars mig som är en sån där allergiker... Gör ju att snälle mannen erbjuder sig själv att slipa...

Klart han får! Han har ju snart födelsedag ju!
Under tiden gjorde jag nytta på annat håll

Hallå!! Ser ni nått i all denna djungel??
Så det blev en sväng om, med storstövlarna på!

Det är ju tur man bor på landet!
Som ni ser har jag återhämtat mig rätt bra sen helgen... Tack och lov för det!
Bråk-Åke hjälpte givetvis till!

Här är också ett hatprojekt!

Hur ska man få det här eländet till altan att bli nått fantastiskt?
Helst ska det gå fort, fixas enkelt och vara billigt... Klart innan fredag med.. För då blir det ju lite festligheter här, är tanken...
Förslag? Någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)