tisdag 20 maj 2014

Titta en fisk!

Jag skulle bara hämta en grej...
Hade tänkt mig en kväll med lite egentid...
Hade hämtat min belöning, som kom med posten idag 
En låda fylld av härliga grejor! Det är så jag jobbar! Prestera något, och bli belönad för det! Allt har sitt pris! Ett Varv under 3 timmar gav denna belöning. Ett Varv under 2:15 hade gett mig en New York resa...
I allafall... En Spa- kväll var tanken.
Men som sagt... Jag skulle bara hämta en grej... 
Barnen stod i duschen... Allt var frid och fröjd...eller?
Man borde ju ha vetat bättre...
"- Kolla mamma! Man kan simma här!"
Nej, jag tänker inte visa en nakenbild på glad Bråk-Åke som "simmar" i vattenmassorna på golvet...
Ni får se det här istället...
Byggfläkt på plats och hela möblemanget i badkaret.
Har ni sett det fina rosa solskyddet Bråk- Åke har satt upp på duschväggen! Nåde den som tar ner det!!
Så som ni förstår fick jag lite annat att göra...
Men nu sover dom... Barnen! 
Undrar om jag ska gå upp och skrämma dom lite...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)