torsdag 15 maj 2014

Chockande rosa och så en aning grönt

Idag hade man lovat något roligt här på bloggen... :)
Det allra roligaste som hänt det senaste dygnet är
1. Jag har beställt en av mina belöningar... Som jag kanske har förtjänat på lördagkväll... 
2. Kolla mitt i lägg från Instagram igår
Ser vilka som gillat!! En av dom är Midnattsloppet!!! Stort för en lite bloggare som mig ju! :)

Ja det var det roliga det 
Det här är ju också lite roligt
Ha ha ha... Tack, nu vet jag att jag inte ska klippa av mig håret igen!
La ut fulbilden på skoj på facebook, och folk tror på allvar att detta är sant! Vad är det med er??? ;)
Kul app att testa nya frisyrer med var det i allafall!

Köpt kinesiotejp idag! Kolla vad snyggt det blev:

Nu ska jag slänga ungarna mina i säng!
Imorgon är det Fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)