onsdag 14 maj 2014

Pruttiluskans bekännelser eller konsten att förgylla berg

En dag till...
En sån där skitdag... Inget som vill gå min väg direkt... Skolan går skit, kroppen mår skit, hemmet ser ut som skit, ont i en tand och det känns skit, pengar som saknas är skit, husbilen vi var spekulant på var skit, Bråkåke mår skit... Ja ni fattar!

Ett lass med treo och så lite snabbmakaroner med ett långkok till köttfärssås senare, halvlåg jag i massagestolen och försökte orka läsa det nya numret av
Egentid till Ikka!!
Hittade en intressant artikel... Och kontaterade att jag kan nog bocka av..typ 98 procent på denna lista

Dålig bildkvalitet...bjuder på det...
Så jag är alltså stressad...också...
Bara förnamnet ju!!
Men tre veckor!!! Tre veckor!!! Sen är det, tusan i mig sommarlov!!! LEDIGT!!!!
Låt tiden gå fort nu!! Eller så hoppar vi bara dit! Skiter i alla måsten, uppgifter och åtaganden! Ikka behöver vila!

Så gick jag nu upp till skrotupplaget..eller jag menar sovrummet. Kolla vad jag upptäckte när rullgardinen drogs ner...
Fullmånen...
Kan inte dödströttheten vinna över fullmånen, så kan inget det...

Så, det var min klagosång för dagen! I morgon ska jag skriva om något riktigt roligt, som omväxling!!
Ha....

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)