lördag 31 maj 2014

Jobba jobba och så lite rosé

Jag har sagt det förr och jag säger det igen...
Ge mig några examinationsuppgifter och jag går igång...på allting annat!!
Så... Vi har fullt upp här hemma... Eller... Jag har fullt upp här hemma!!!
Har inte hunnit med vare sig projektarbete eller annat för detta;

Nya tapeter och nymålade väggar till Bråk-Åke:

Bakat bullar...


Gjort en laddning rabarbersaft


Visat vart skåpet ska stå...


Pekat med stora handen var "nya" soffan ska stå...


Hämtat ny altandörr och armeringsjärn till ofärdiga projekt...


Jobbat mitt sista officiella arbetspass på mitt "gamla" jobb...och på måndag börjar jag  på mitt nya!
Ska bara upp till Jämtland en sväng för att hämta ett annat projekt!  

Förstår ni att jag är helt slut?
Inte har jag hunnit träna heller...
Och inte pluggat...
Snacka om I-landsproblem!!

Hoppas ni har en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)