tisdag 29 april 2014

Underredskontroll - icke godkänd

Idag har det varit fullt upp!
Lite nervositet blandad med tvivel, lite ångest och lycka.
Så lite ilska med...
Knappt man hänger med i svängarna med sig själv!
Här är ett av de ställen jag besökt idag
Där fick jag vänta länge på att underredet skulle bli undersökt
Vilket tråkigt ställe det där är...bilprovningen. Och så fantastiskt oserviceinriktade de är där! 
Men till slut log han lite, besiktningsmannen. Tänkte väl att han skulle tina upp liiite ;)
Så lite skoljox och annat skojsig som hände,efter det.
Glad är jag! Ska bara bli 376 kg lättare också nu...
Väl hemma igen var det dags att städa och kolla läxstatus med sonen. 
Gick inte alls bra!!!
Det var ju några som badade i mitt vitlöksland!!
Dom är ju för roliga!
Plaskar runt ordentligt i jorden! 
Helt upp och ner. :)
Så detta kaklande
Bosse!
Så vår lilla kyckling med! 
Så kuliga dom är!
Till och med så roliga att jag glömde bort tid och rum...och söner!
Efter en och en halvtimme kom Bråk-åke ut och skrek att han var hungrig...
Det var bara att lyda order...
Härlig dag!
Imorgon lite plugg och sen flera dagar ledigt  innan den sista kursen börjar. Ska bli sååå skönt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)