onsdag 23 april 2014

Chokladbollar!!!

Gårdagens träningsbravad blev 3 mil på träningscykeln. Ingen motvind...eller medvind heller, men med ett bra motstånd i benen. Så ett arm och magpass på gymmet. Jag är ju bara så grym... Men Alfred tycker jag är en klenis! Han sprang upp till grannens brevlåda och tillbaka och sen 10 varv runt huset. Hans biceps var också mycket större än mina... Det är tufft minsann. Jag har en hård motståndare där! ;)
Idag var min plan att följa med sonen på fotbollsträningen och sedan springa hem... Men lite logistikproblem satte stopp för dom planerna...
Får ta distans i morgon istället och samla ihop nerverna inför morgondagens examinationsintroduktion. 
Detta kom ju med posten igår...
Panik!!! Vad har jag gjort?? Hur tänkte jag där??
Fick lov att trösta mig lite...sockerabstinens satte in!
Hittade ett spännande recept på sötsalta chokladbollar som jag var tvungen att göra!

Ser göttigt ut, eller hur?
Hade nog varit godare om... jag inte hade glömt kakaon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)