torsdag 4 oktober 2012

Världens sämsta

Idag är jag världens värsta mamma...
Sitter här med världens sämsta samvete efter morgonens sammandrabbning med äldste sonen och vill egentligen bara hämta hem honom från skolan. men jag tror inte han skulle uppskatta det... Måste klura ut något fjäsk.
Den lille killen övergav mig med... Han som inte vill åka till dagis annars. Tänkte den lille skulle få vara med på företaget idag. Men behövde hans regnkläder och så behöver jag ändra lite tider nästa vecka... Vi går in en snabbis tänkte jag... Men... när jag öppnade bildörren så tog han ur nappen ur munnen och gav mig den.. Han pekade på utegården och skrek; LEKA!!!! In till hans plats och där slet han av sig jackan... Hm... Sen in på avdelningen, där blev han så glad över att se lille Harry, och han kastade sig i fröken Annas famn... Va!?!? Det var ju lika bra att han fick stanna... Så det var en mamma med tungt hjärta som blivit övergiven av sina barn idag, som åkte mot företaget idag.
Så nu har jag kladdat målarfärg i hörnen, läst lite skvaller, flyttat möbler, kollat mejlen, lagt ut lite nya tider, beställt lite produkter...
DÅ kommer straffet!!!
Antar att straffet var välförtjänt efter att jag med rysning läste Monas blogginlägg igår och jublade, lite småsvettig och tackade min lyckliga stjärna för att vi inte har såna husdjur... MEN...på företaget...där bor dom!
Jag var tvungen att snabbt packa ihop mina prylar och slänga mig ut därifrån...

Så förlåt alla!! Framförallt mina barn! Jag har fått mitt straff!
Fy f-n vad jag hatar såna odjur...blä... Nu duscha! Tänk om odjuret hoppade på mig bakifrån och kryper i håret på mig! Gaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)