måndag 22 oktober 2012

Nu bubblar det och gror lite överallt!

Ja, jag ha rju mina träningspass inbokade på måndagar. Rubbar jag inte på!
Idag kom mannen hem från jobbet med träningsvärk i benen efter hans runda igår. Ha ha ha haha det kan han ju ha!! Men så nämnde jag att jag skulle cykla en mil innan core-passet. Gissa vad han gjorde??
Jo...
han intog träningscyklen och cyklade en mil. Snacka om att han får jobba nu! :) Men jag ska minsann hålla mig i ledningen ett bra tag till!!

Den lille sjuke killen blev också inspirerad och tog ett pass med mammas gummiband

Svårt bara att få ihop det och veta hur man ska göra...

Den lille store killen fick dagen till ära en egen innebandyklubba och ny boll. Önskemålet som han slängde ur sig i morse var att fåspela innebandy. Den här mamman var inte sen att ta till sig det, utan fixade under dagen så att han får börja spela redan på lördag. Gissa om han vart glad!! Givetvis firade vi det med att inhandla en klubba!

Jag antar att det är som "dom" säger, att man blir en förebild för sina barn. Håller man sig aktiv så vill barnen göra det med! Nu ska jag bara få dom att äta min havregrynsgröt, skippa alla mackor, och sluta med lördagsgodiset med... Det blir spännande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)