söndag 21 oktober 2012

Klatchigt värre!

Tänkte att jag skulle piffa upp lilla bloggen... Vad tycker ni?
Behöver lite roliga färger när detta mörka mörka höstrusket ligger som en tung dimma...

Annars så har dagen varit tjurig... På skitdåligt humör!
Men det släppte när löparskorna åkte på och jag fick mig en regnig och lerig runda i min kära skog!
Efter 6 km och 38 minuter kom mamman äntligen tillbaka till den lilla sjuklingen. Gick lite sakta idag, men vad gör det! Hade tänkt att denna vecka skulle innehålla 5 träningspass...blev bara 4! Katastrof! Så jag körde armträning (triceps, biceps och deltoideus) med hjälp av mitt kära gummiband och trappräcket. Ha ha ha vad gör man inte??? Sen körde jag rodd framför tvn med liten sjukling i knät i 12 minuter. Sen fick det vara nog!
Ursäkta äcklig bild men så här "fin" är min nagel nu...gul och blå...men ännu inga tecken på att den vill lämna mig. tack gode gud för det! Blir svimfärdig bara jag tänker på att nageln kan ramla av...
Mannen började grymta lite surt efter mitt träningspass... Så han letade på sina nyinköpta (hm..ja han köpte dom för en 3-4 månader sen och har inte använt som än..) träningskläder och snörade på sig sina skor och drog iväg. Utan mobil och träningsapp för "-han är minsann i så dålig form nu så att han vill inte bli påmind om det!" Japp, bestämda ord minsann, innan han drog igen dörren efter sig och sprang i väg... Puss på dig gubben min! ;)
Imorgon väntar ny vecka och utmaningen får bli:
* Göra veckomeny och handla - bra mat och inget socker eller mjöl!
* 5 träningspass
* 5 knäträningspass

Nu är det God natt! :)








1 kommentar:

  1. Bloggen blev jättefin med de nya färgerna fina Jessica! Man behöver verkligen en extra kick av färg när allt är så himla grått! Skön onsdag på dig fina/ kram Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)