måndag 15 oktober 2012

Hälsomässan närma sig!

Nytränad!
10 km på cykel och ett 60 minuters Core-pass på det. Underbart!
Nu ska det bli fart igen!!!

Så här i det riktigt ruskiga regnvädret så måste man ju ha något att se fram mot. Och det har jag!!
Snart är det ju dags för årets höjdpunkt Allt om Hälsa 2012!!
Laddad till tänderna sitter jag och undersöker årets utställare för att veta vilka man ska fokusera på under besöket. Förhoppningsvis några nya leverantörer, hoppas jag på!

Och Givetvis så är jag med och tävlar om en biljett på Hannas Blogg! Gör det du med, så kanske vi ses ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon ska jag träna på Hot Stonemassagen :) KUL!!!

Mina ben på väg till träning!



1 kommentar:

  1. Vi är faktiskt i Stockholm den helgen och hinner vi hade vi tänkt åka till hälsomässan, så kanske ses vi där! /kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)