torsdag 25 oktober 2012

Gyllene bågar och coolingar

Hinner inte med datorn just nu... mycket nu :)
Vi var dock tvungna att handla och uträtta ärenden och svängde in på den där restaurangen med gyllene bågar. Vi var helt klart den snyggaste och coolaste familjen där!




 Eller vad säger ni?
Men, jag gillar att det inte är någon urkass leksak nu i boxarna, utan barnböcker! Helt suveränt!! Pojkarna fick en varsin, men hann somna i bilen så vi får läsa en annan dag...
 När vi kom hem festade vi loss ordentligt på detta:
Fy bubblan säger jag bara! Alfred åt halva sin, jag åt 75 % av min medan mannen...jag han åt upp sin och sen våra. ha ha ha ha underbart! Nu har han anmält sig till varvet med...men jag ska minsann visa vem som bestämmer! He he he

1 kommentar:

  1. Klart du slår honom!! inga bekymmer, men vad härligt att ni delar träningen tillsammans <3 det är så mycket värt att få göra det man gillar med den man tycker om!
    En massa kärlek till dig finaste Jessica och en riktigt mysig helg

    kram Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)