lördag 6 oktober 2012

Lördag

och här är det livat värre!
Lillskrutten är hysterisk. Alla napparna är putsväck borta...
Storskrutten vägrar släppa datorn..spelar lego-spel och snart blir nog hans ögon fyrkantiga.. "-Men mamma jag är ju sjuk! Då får man ju göra som man vill!!"  Eller hur...
Mannen har jobbat färdigt och har feber och är till ingen nytta alls.
Jag fick liten stund för mig själv och sprang ut en liten runda. 5 km som kändes alldeles för kort psykiskt, men tillräckligt rent fysiskt. (Jösses min onda tånagel...gaha)
Mer hinner man inte med nu...

Hoppas ni har en härlig lördag i allafall...

1 kommentar:

  1. fullt upp kan man minsann tro! :)
    jag skulle ta mig ut idag och springa men fan, jag sitter fast i sängen verkar det som!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)