torsdag 11 oktober 2012

Jo men

det knallar på i det goda humörets och trötthetens tecken.
Huvudvärken ligger som ett tungt täcke och jag känner mig allmänt sur.
Kul.
Idag jobbar jag på "kontoret".
Saknar min kollega (som är fullbokad med jobb hela tiden och som inte ens har tid att ta en kaffe..)
Känns lite tomt här. Men jag antar att det kanske är det bästa, med tanke på mitt humör ;)
Skulle vilja åka till det där möbelföretaget och köpa lite nya inredning till butiken, men först ekonomi, beställningar, marknadsföring, kaffe, leta försvunna stenar, kaffe...och så vidare.
Så tänker jag på att jag skulle vilja förändra mitt liv... få ny energi, nya tankar, nya utmaningar...
gahaa...jobbigt.
Nej, nu måste jag sätta igång så jag kan bege mig ut i solen en stund...

vovven vill också ut i skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)