onsdag 10 oktober 2012

Kul jul

Vilken trökdag!
Ont i huvudet...migrän på antågande, eller?
Orkade inte ta mig till zumban idag...värsta slöisen...gahaaa....
Men imorgon är jag ledig. Då ska jag ta tag i mitt liv...typ
Men på allvar så måste jag göra några beslut inför framtiden, och jag är ju den som har mest beslutsångest av alla. Jobbigt... Måste även ta tag, på allvar även här, i vart mina beställda hot stone-stenar har tagit vägen... Fakturan skulle ju vara betald i fredags, men se den har jag inte betalat. Måste fixa...suck...
Blir nog tvungen att skriva lista över allt som ska hinnas med på min "lediga" torsdag.
och helst av allt skulle jag bara vilja sova...
Visst är det väl härligt med tjuriga deppardagar...eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)