onsdag 17 oktober 2012

Onsdag

Japp, det är onsdag idag! :)
Känner mig lite pirrig i magen. Känner mig förväntansfull... och det är jag också.
Idag känns livet som egenföretagare ganska bra. Förmiddagen har tillbringats i butiken. Marknadsföring, kundbokningar, nya varor som anländer och måste packas upp
Här är några av de underbara produkterna från Toscana!! Snacka om att de luktar så gott!! Risken är stor att jag kommer köpa med mig allt hem och att kunderna blir utan...
Sen lite ärenden - posten, banken
Hem - käka lunch
Nu - lite mer marknadsföring och uppdateringar och utskrifter
Sen -  Föreläsning! Ska äntligen få lyssna till denna inspirerande pingla! Hon är en av mina favoritbloggare! Nu kommer hon till Värnamo och jag ska dit! Kul kul kul! Berättar nog mer om det sen :)
Därefter- hämta upp kollegan och så blir det Zuumba!!
Sen är nog Ikka ganska trött och behöver nog sova, för imorgon blir det andra bullar - som statligt anställd. Blir nog kul det med!

Ha en bra dag!!


1 kommentar:

  1. Vad roligt att ditt företag går bra och stort lycka till med det <3. Hoppas att du får ett skönt zumbapass ikväll! Kram fina Jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)