onsdag 1 augusti 2012

Snart...klenis!

Hej igen... jo jag har överlevt... men det har bara varit liiite mycket de senaste dagarna OCH det där förbaskade skitföretaget Telia har INTE hållt vad de har lovat (men jag orkar bara inte gå in på det nu...blir så j-vla arg då...)
Jobbat har jag, i massor känns det som... har nu flera dagar ledigt! Ja, ledigt och ledigt....i morgon väntar the big operation! Känns väl si så där pirrigt...bläää

Har gjort dubbeldusch nr 1 och ligger i soffan och surfar runt, sippandes på en dagens...
Drömmer om detta:
Men den resan blir nästa år. I helgen drar vi iväg på premiärturen med husbilen... om jag fixar det vill säga...
Läser mina favoritbloggar (försöker kommentera men det vill inte fungera... grrr) och blir så inspirerad till att träna! Som exempelvis Fantastiska Åsa som skriver så fint och som får mig att planera ett införskaffande av spinningcykel ! Vilken tjej! Hennes inspirerande blogg kan ni läsa här: Sabine075
En annan som får en att vilja springa mer och mer är Anna. Hennes blogg hittar ni här: På studs

Igår inhandlade jag en träningsboll och gummiband! Bra för min rehabiliteringsträning, kan jag tänka mig!
Usch, den här ovissheten...att inte vet om jag kommer att kunna gå de närmaste dagarna...eller när kan jag ut och springa igen??? Hur blir det med Lidingö... Så har vi ju sprutan... ryggmärgsbedövningen...mitt i mitt känsliga reumatiska område... aj aj aj...
Men jag hoppas mitt onda, mitt haltande, min cysta, min menisk...ja, att allt blir bra nu! Så att jag kan ösa på med träningen och må bra igen!

Nu ska jag försöka äta innan fastan...sen sova...
Vi hörs imorgon
Kram på er! :)

1 kommentar:

  1. Vad söt du är och tack för de fina orden❤❤❤ hoppas allt går bra på din operation! Massa kärlek och omtanke till dig finaste Jessica /❤

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)