måndag 13 augusti 2012

Kära Sophie...

Alltså, är det inte dessa förbannade telefonförsäljare...så är det den adresserade reklamen.
Vad tror ni om detta fantastiska erbjudande jag fick hemskickat?
SÅ professionellt och bra!
Klart jag INTE kunde motstå...
Gulligt att de har tagit sig tid att trycka dit mitt namn!!
På allvar så blev jag lite sugen på detta 3-pack med kokböcker... Jag älskar ju kokböcker och att baka...
Titta, fick en liiiten penna med som överraskning. Nja, vet inte riktigt om det är värt det... Tvekar nu!
Men så ser jag den "textade" lappen.... Måste ju gälla mig... Jag har ju INTE bestämt mig!
 En liten gullig lapp...en söt konversation mellan de ansvariga på marknadsavdelningen. En lapp som nog egentligen inte skulle visas, utan vara "hemlig"...hm....


och så svaret...
oj oj oj, dyrt är det, men tydligen är JAG värd det!!!
Denna dyra blir min... om jag tackar ja!
Visserligen skulle jag behöva en ny väska. Men jag behöver ingen bokklubbsprenumeration... Hur ska jag göra???

På min lapp till Sophie skriver jag:

Nej tyvärr Sophie...jag avstår denna gång....




1 kommentar:

  1. De försöker verkligen! Det värsta jag vet är den där inställsamme och såååå otroligt trevliga telefonförsäljaren som har det ABSOLUT billigaste alternativet!! Jag har slutat svara på nummer jag inte känner igen och kollar upp dem efteråt, är det något skumt så blockerar jag numret och slipper det nästa gång :-) en mysig ny härlig vecka på dig finaste Jessica! /❤

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)