måndag 20 augusti 2012

Här igen!!

Nu, hemma...och med laddad dator och kan återigen pyssla med min kära blogg!

Vilken resa vi har haft! Som vanligt då...
Helt slut har nu alla grabbar slocknat i sina sängar. Bara jag som njuter av tystnaden och inte vill gå och lägga mig, trots att jag sitter som en hösäck på stolen och knappt kan hålla ögonlocken öppna...
Resan ska jag berätta om... men inte precis just nu. Vet att några av er har följt mig på Facebook, så ni vet ju att det har varit händelserikt... ha ha ha

Imorgon börjar storebror på fritids! High Chaparral står på hans schema. Gissa om han är taggad!
Lillebror ska börja på dagis... känns inte alls lika roligt. Åtminstone inte för mig... Snacka om ångest!!
Men han är ju en social liten charmör så han oroar jag mig inte alls för... Det är bara den här sentimentala mamman som har problemen. Mamman som nu måste styra upp sitt liv och få lite ordning och reda, och framförallt en inkomst! Finns ju liksom inga undanflykter längre nu...suck...

Nu ska jag göra som mina Hjärtorpärtor... Gå och lägga mig!
Mer imorgon om skitnödiga män, djupa grottor, lastbilsskräck, bromskablar, Ledin, jobb och en massa annat!
God Natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)