fredag 24 augusti 2012

Idiot!!

    
Dammsugaren sög lite dåligt...
Tänkte att jag skulle slänga undan den där skiten.
När jag drog ur sladden ramlade detta ut...
<--------
Det gula är en påsklämma, av modell större....
samt en massa stora bitar kex.
Inte konstigt att den sög dåligt!

Minns ni mitt knä?
Idag var det dags att besöka sjukgymnasten för första gången...
Ni kan ju gissa om han var ung och supersnygg eller ganska gammal och ful...
Ni kan ju gissa om håret var piffat och om jag hade en fräsch make-up eller om håret hängde slarvigt i en illa uppsatt, trött tofs och ansiktet var fullt med torra flagor och röda irriterade partier...
Ni kan ju gissa om jag hade fina nyrakade ben som doftade gott av en härlig body lotion eller om jag hade fina mörka benvärmare som matchade den torra flagig huden som ännu inte fått sin dagliga dusch...
Ni kan ju gissa om jag hade hela och snygga strumpor eller gamla slitna, utan någon vidare resår men rena!!..
Ni kan ju gissa om jag kände mig pigg och lite het eller om jag skämdes som en lite gris och bara ville försvinna i någon avgrund någonstans...


Ja, ni ser ju själva!?!?!

Hur f-n tänkte jag??????



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)