lördag 14 juli 2012

Lördagkvällen mellan skurarna

Just nu känns det som jag bor på jobbet! Fullt ös hela veckan men...men nu är jag ledig ända till måndag morgon kl 8! Sen stämplar jag in för en dags ledigt på onsdag, innan det är dags för nästa jobbrace igen.
Vädret är ju tacksamt för en som valt att jobba och inte vara ledig måste jag säga. Även om det är tråkigt för resterande familjen som får tuppjuck här hemma om dagarna...
Idag har vi även fått efterlängtat finbesök... Mr Morfar är här!!! Som Alfred har väntat och längtat! Dom är.... hyfsat sams...än så länge :D

Eftersom solen spricker fram mellan åskskurarna vill jag bjuda på några bilder från min kväll:




Årets första kantareller!

passar bra med babyspenat, sötpotatis och fetaost till en grillad köttbit
Hoppas ni har det bra där ute!!! Ha en fin fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)