söndag 15 juli 2012

Så var dags...

för semesterresa nr 2
Det vill säga min andra lediga dag på mannens semester, och
UTFLYKTSDAX!

Mot Rydaholm




På plats! Smålands bil- musik- och leksaksmuseum... med snygg koftan på! Den blir ingen kudde kan jag meddela den anonyma velande tröjdamen som föreslog det i detta inlägget!
Vilket ställe! Så mycket grejor, saker och prylar! Kul!


Till och med jag imponerades av alla gamla fina bilar!

Spinningscykel daterad 1890-talet

Trädgårdsdrömmar...

Spinningscykel lite modernare modell...Till salu: 250 kr  Ska man slå till kanske?? 
Shoppa sig lite...

På väg hem... Kul med GPS som visar bästa vägen hem...
Så var denna semesterperiod slut! I morgon stämplar vi in som vanligt kl 8! Nästa semesterperiod infaller på onsdag! En hel dag ledig med nya äventyr...ha ha ha ha

Nu ska jag ut och vakta skogen... och alla blåbär!

Simma lungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)