fredag 6 juli 2012

Bästa kvällen på länge!

Är lite grinig, lite trött, och lider liiite av pms... Say no more, liksom!
Mannen vansinnig! Besked från Telia...allt fixat den 14 augusti... Gissa om vi var fler som gick ni taket!!!
Men utnyttja de rackarns företaget ska vi, och nu har vi gratis mobil bredband i TVÅ veckor!!!
Det är så löjligt att man kan inte annat än skratta åt situationen...just nu iallafall!!!
Gissa vilka som kommer att byta mobiloperatör och bredbandsoperatör så fort det bara går!
Nog om detta nu! Antar att jag tråkar ut er!

Det positiva är att jag ikväll faktiskt fick lite uppkoppling! Mannen var så snäll mot sin griniga fru (ja, han hade dåligt samvete med för att han hade missat att gratta mig på namnsdagen...ha ha ha) så han installerade det mobila internetet och tänk att det fungerade!! Både surfandet och frun blev gladare!!
Så här har jag nu suttit och gått igenom över 200 missade blogginlägg från mina favoritbloggare!!
Snacka om trevlig mot familjen, men se, det skiiiter jag i!!! Ikväll är det min dator och jag som gäller!!!!
Som jag har saknat detta!!!

Nu har jag fyllt på mina inspirationskanaler och batterier!! Laddad till tusen!
Några häftiga utmaningar har jag fått, som jag givetvis kommer att haka på!
Latmaskens glada dagar är över nu!
Vad sägs om dessa?!?!
Från den härligt inspirerande Sabine075:  "50 burpees a day"! Ja klart!!!!
Även Body Rock verkar inspirerande! Kolla in HÄR!!
Eller från Anna Vita rosor och förgätmig ej: Gör eget örtte

Imorgon är jag ledig!!
Två hela dagar! Min semester är liksom lite uppdelad i kortare perioder år.
Jag tänkte mig...typ... Borås Djurpark... Liseberg (store sonen vägrar - för långt bort...hm)... Ladonien... Visingsö/Gränna... Mannen sa... Minigolf på Tabergstoppen... Jippi!!!!
För er som inte känner mig sååå väl kan jag säga att jag HATAR minigolf (tack till min käre retsticka till lillebror!!). Lite mer engagemang hade jag ju hoppats på! Men nu har han gett med sig och Visingsö står på tur imorgon! Det är dags att krypa ner i sängen.... Men det är svårt att slita sig från datorn...

Skål och godnatt! :)

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka fina Jessica! Hoppas att du får några riktigt härliga lediga dagar med mycket sol och ett och annat glas med gott vin!! Så skönt att höra från dig och du inspirerar mig tusen gånger tillbaka❤ /kärlek till dig fina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)