torsdag 19 juli 2012

Om drömmar, fisar, pappa...

Det har varit lite mycket... men nu!
Idag har jag gjort planer, STORA planer!
Herrarna åkte på Husbilsletande och i min värld kom mannen hem med ett objekt till oss.
Men så blev inte fallet...inte idag...
Mr Morfar är ju på besök och ute efter husbil med... i prisklassen/erna högt över vår budget..
Eftersom dagens utflykt inte gav frukt så introducerade mannen min The Blocket för Mr Morfar.
Vi har haft en mycket rolig stund...på andras bekostnad...sorry, men jösses!!!
Jag måste bara dela med mig av detta:

Mr Morfars drömhusbil till vänster...Mannens till höger...
Många objekt finns det...
Mr Morfar HATAR träinredning, så denna går bort....
Jag gillar INTE plyschinredning...så denna går bort!
Mannen tycker att han har för lite att göra här hemma...tycker INTE jag!
Titta så fint "homestylat" detta var....
Mr Morfar jämför...
och konstaterar att han hellre betalar 500 000 kr till för att få en husbil med ofisen säng! Personalchefer har höga krav minsann...
Jakten går vidare...även jag... nu sängen, full med småfisar! Imorgon jobbar vi på och fortsätter drömma...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)