tisdag 8 mars 2011

Vem vet?

Så sitter man här i soffan, framför datorn... orkar inte ta tag i något... hemmet förfaller ;)
Men två småkillar sover bredvid mig och en stor kluns kan jag skymta i det andra hörnet av soffan. Min härliga familj!!
Det har varit en fullspäckad dag idag. Vi fick iallafall lite gjort kompanjonen och jag trots att jag var så trött och bara längtade hem... Jag är ju som jag är.. när jag är hemma längtar jag bort, iväg... och när jag är ute så längtar jag hem... kan man bli klok på sig själv någongång??
Jönköping bjöd i allafall på ett strålande väder och även lite shopping på Ikea. Operation göra hemmet beboerligt fortsätter. Det stör mig lite att inte allt var med till vitrinskåpet, så kartongerna med alla glas står fortfarande kvar så i vägen i kontoret... men kanske dyker det upp med posten imorgon... vem vet??
I morgon blir det en riktig hemmapular dag, hoppas jag! Nu väntar sängen och nattpasset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)