måndag 28 mars 2011

Håller fortfarande

på att grubbla... ska det vara så svårt?? Ena stunden är jag helt säker och nästa sekund så vill jag inte alls... Så tråkigt att man inte har fler här nere som man kan "lita" på som skulle kunna ställa upp för mig... Behöver 6 villiga som verkligen håller vad de lovar... hittills har jag två... Måste våga tro på sig själv lite mer kanske... jösses, tror jag blir tokig!!
Annars så är det återigen en strålande måndag! Just nu sover den lille skrutten middag och den store skrutten leker för fullt med lego. Jag blev lite orkeslös (hm..läs lat) och hamnade för ovanlighetens skull här vid datorn... Men har hunnit varit lite duktig idag och fått igång två tvättmaskiner, plockat runt lite i skåpen och rensat lite, plockat ut kaninen i uteburen, beställt häckplantor, fixat lunch... ja det var väl inte illa...
Funderar lite på vilka jag ska bjuda in på inredningspartyt.. blev lite tokigt när inte dom som jag ville bjuda kunde. Det gäller ju att få rätt mix på gästerna ju :) Ska bli roligt!
Nu är det slut på egentiden, lillemannen vaknar!
Nu ska vi ut i solen!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)