fredag 25 mars 2011

Fredag

Så var det redan förmiddag... vi har bara myst i soffan framför barntvn idag, jag och småkillarna! Har massor att göra men fastnade här... som vanligt! Men nu tittar solen fram och då är det lättare att sätta fart..
Har sovit dåligt i natt... ligger och fúnderar på hur jag ska göra med detta "jobberbjudandet"... Behöver ju verkligen pengarna men fixar jag det verkligen??
Kära försäkringskassan hade "råkat" betala ut för mycket ersättning till mig förra månaden, så nu i mars får jag endast 300 kr!! Är det ett skämt eller??? Jag ligger ju redan på lägsta nivån när det gäller ersättning, dvs 180 kr per dag, vilket dom tycker är helt ok... Så här "fattig" har jag aldrig varit! Tur att man har en man, så att man iallafall får mat! Så en extra inkomst vore ju inte helt fel!!
Hatar att ha beslutångest! Men så brukar det ju alltid bli så fel med allt som jag bestämmer mig för... Så jag har väl rätt att fega lite...
Jag får väl försöka tänka på lite annat nu och bege mig ut i denna fredag och dess bestyr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)