fredag 18 mars 2011

Beslutsångest...

Här går man och funderar på hur man skulle kunna tjäna lite extra pengar och förbättra sin ekonomi... sen så dyker ett tillfälle upp och då fegar jag ur... För ett tag sen hade jag kastat mig in i det med hull och hår, utan att tänka mig för. Nu, kan jag inte ta några beslut  utan att försöka att diskutera det hela med mannen, han som är emot allt som han själv inte är intresserad av. Kanske är jag lite hård mot honom nu men det är den krassa sanningen... Men han kan väl inte alltid ha rätt, eller?? Får väl försöka få honom att åtminstone lyssna...

Våren är knappast på väg...hm... vaknade av att minst 1dm snö hade fallit under natten... trist.

Annars så önskar jag att jag vore hemma, i Sandviken/Gävle, ikväll. Missar ju tyvärr årets musikhändelse...

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DPDBC5_pXqcA%26feature%3Dplayer_embedded&h=2e84c

Men vi ska på kalas ikväll, och det kan bli riktigt trevligt det med. Kanske inte samma drag, men en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)