tisdag 24 juni 2014

Lite bitter och tyvärr ingen britt

Idag har jag kostat på mig en massage!
Det var inte igår, och det var VÄLBEHÖVLIGT!
Hemma igen så är det fullt världskrig! Att två små bröder kan kivas och bråka så!! Måtte det komma lite strandväder snart så vi kan få utlopp för lite energi där!
Fast jag sitter och drömmer mig bort till Stockholm jag... Längtar till Stockholm... Ingen sommar utan Stockholm!
Vart har solen och värmen tagit vägen egentligen? Visst är den i Stockholm?!
Ska nog leta lite hotell ikväll när småkillarna lagt sig!

Tills dess... Har pysslat lite hemma idag med...
Försök att få till lite piff här hemma... Orkade detta sen försvann lusten och inspirationen...

Hällde upp ett glas vin...för att jag tyckte jag var lite värd det efter massagen...och för att lugna nerverna...lite i detta kaos som jag befinner mig i just nu...
Men sen tappade jag lusten och hällde ut glaset i slasken. Men bilden gillar jag!

Funderar just nu på vad vi ska grilla för gott att äta ikväll... Vad passar bra till välgrillad, krispig fluga?
Tips någon?

Har planterat en rabatt mitt i allt ogräs också...
Någon som vill satsa lite pengar på chanserna till överlevnad på denna?

Nu har tydligen Bråk-Åke skitit på sig...
Yes! Det blir bara bättre och bättre...

Jo... Idag är jag lite bitter!

Blogutmaning dag 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)