måndag 16 juni 2014

Gissa vem...

som blev väckt tidigt i morse av en liten kille som vrålade: "- Maaaaaaamma!!!!! Måste gå å kissa nu!!!"
Lite omtumlad med glad stapplade vi ner på toaletten. Jösses vad han kissade! Stolt mamma! Och stolt Bråk-Åke!
Sen sjöng han glatt att han minsann skulle åka till Ekohallen idag och köpa en husbil...
Just det... Han glömmer aldrig!

Vid frukostbordet så blev han bajsnödig...
I en timme satt vi inne på toaletten och väntade på att något skulle hända...
Jag var kaffesugen, men ville inte dricka kaffe bland allt bajsande... (Jag kan ju inte ens borsta tänderna om inte locket på toaletten är nerfällt...)
Inget hände... Han blev lite irriterad. Men ut och spring lite sa jag, så går det säkert bättre.
Hur blir det nu med Ekohallen var hans största bekymmer...suck...

Det gäller att hinna med allt också... Fullt upp denna vecka med...
Storebror ska i väg på fotbollsläger... Läkarbesök... Fixa hönsmat... Mannen ska till Vänersborg...
Det är mycket nu...
Klart husbil från Ekohallen går i första hand...
Får jag bara dricka min nu kalla kopp med kaffe först?

Längtar till nästa vecka! Då!!! Helt lediga!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)