måndag 23 juni 2014

Den 23:e...

Dag 4 och här sitter jag

Och idag är den 23:e...
23:e juni och denna dag har tillbringats på vårdcentral, sjukhus, röntgen, willys, Fagerhults plantskola, i hönshuset, trädgården samt i löparspåret

För en månad sen, den 23:e maj, hade jag nu konstaterat att jag överlevt Göteborgsvarvet och konstaterat "aldrig mer!!"
Om 11 månader är det dags för 2015 års upplaga av varvet. Vilka ska med?

Om en månad börjar sommarjobbet... #ångestdelux
Om två månader, den 23:e augusti är det dags för Midnattsloppet...

Om fem månader har Tunnelloppet precis ägt rum...

Och om sex månader fyller jag år... Men en massa ångest...

Och i morgon är det den 24:e och sex månader kvar till jul...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)