söndag 14 april 2013

Lathetens rosa ansikte

Lite om lördagen, vad hände egentligen?
Vad valde jag??
Låg jag kvar i sängen eller åkte jag till stan?
Jorå, jag tog mig upp ur sängen, sen städade jag av tv-rummet, bad mannen om hjälp med uppsättning av gardinstänger och sen drog jag på mig skorna. Löparskorna!
Det var tungt, det gick sakta och det var tröööögt. Ingen runda att skryta med precis men jag är glad att jag tog mig ut i allafall : D
För den som viftar som mest med intresseflaggan kan jag säga 7 km på tiden 45 minuter..
Men får jag bara igång cirkulationen i benen igen så blir det nog en runda imorgon. Nä just det... Lillemans trumhinna har ju spruckit igen, febern är här och till det ska vi nog lägga en dålig mage... Ja vad gör man?
Nu möte inför veckan. Vem kan vara hemma och vabba är den STORA frågan som ska avhandlas. Därefter kommer vad vi ska äta att utredas.
Till detta ska vi även servera en mintchoklad kladdkaka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)