lördag 13 april 2013

Bullefalla

Haft en sån där vecka from hell men dock med några trevliga inslag, som har uppskattats mycket!
Det är nu man får betala för det. När kroppen strejkar och man ligger paralyserad i sängen och knappt kan röra sig. Men skam den som ger sig!
Nu har jag 3 saker att välja på:
1: trotsa värk o tunga ben och dra på sig träningskläderna och bege mig ut på en runda, i regnet
2: piffa till mig lite och åka ner till stan och köpa det där gardintygen, så att jag kan slåss med symaskinen sen
3: ligga kvar i sängen och stressa upp mig över hur stökigt det är här hemma, och lyssna på när killarna bråkar och lever rövare, och hur mannen suckar och skäller...
Hm... Vad ska jag välja?
Vad hade ni valt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)