måndag 1 april 2013

Familjemys på höööögsta nivå....

Lite om den gångna påsken
Långfredagen var jag ledig!
Skulle piffa till den vildvuxna luggen med locktången...brännade mig i pannan..klantigt!

Jag ville åka på utflykt med familjen och hitta på något skoj. Vi åkte  till City Gross och handlade... Mannen bjöd på fika...Kaffe och kaka 20 kr... Ibland slår han på stort! Jo jag fick en trisslott med. Vann en ny lott, men den var utan vinst.

Sen blev det lunch i bilen.

Vi kan ju åka en sväng, säger manne på hemvägen. Vi var lite wild and crazy och tog  Vrigstadvägen och sen mot Fryele  hem... Onödigt tyckte Alfred...
 Sen tog vi oss en varsin löparrunda. Jag troode jag skulle dö på min runda... Märks att man har varit ganska under isen i den här låååångdragna förkylningen. Andnöd och snor om vartannat, och ISKALL vind... 5 km på 37 minuter. Ja men, det är ju bara att kämpa på liksom...
HUNK! Mannen klädde sig i skjorta efter sin runda.

SUNK! Jag hottade till mig med denna supersnygga  outfit!  Inköpsställen? Minns bara att byxorna köptes i alla hast i Turkiet, på vägen till flygplatsen, bara för att ha något med mig hem i resväskan...
Den lille sonen hade vi satt i arbete, som ni kan se. ;)

Lite godare mat på gång. Mannen bjöd på ugnsrostade rotsaker, helstekt fläskytterfilé  med rödvinssås.

Gott var det!
Det var Långfredagen det...
Hur hade ni det då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)