onsdag 24 april 2013

Ångesten...

Ensam... Framför TVn... Har tryckt i mig en hel kartong med äckliga köpekakor.
Men blir lite inspirerad av programmen jag ser när jag zappar. Har ju värsta beslutångest ang framtiden, jobb och fortsatta studier. Nu vet jag varför! Jag har ju valt fel! Igen...
Så detta vill jag bli när jag blir stor: PT (hade jag satsat på om jag hade bott i en stad!), psykolog (har sökt så många gånger utan att ha kommit in så det måste ju vara ett tecken!) och slutligen hotellägare... Så många möjligheter...så lite tid!
Nu till något helt annat... Idag kände jag mig lite hipp så jag stack ut och tränade på lunchen! Har aldrig hänt innan, men gav en del insikter., nämligen följande:
1: Jösses vad älgar det är ut i skogen vid den tiden. Sprang på två stycken!
2: Mannen har rätt... Det går lättare om man springer hela tiden. Benen domar ju helt bort om man stannar upp och går. Har aldrig hänt mig innan!
3: Jag kanske är en pronationsbenägen löpare...alltså har jag fel skor... Borde kanske få fötterna utprovade...
4: Jösses vad jobbigt det är att springa i motvind. Då måste man få gå!

Ikväll har jag varit på grupputvecklingssamtal på lillkillens förskola. Blev så stolt och så glad över de fantastiska pedagogerna som tar hand om mitt barn på dagarna. Det blev så rätt trots att det är lite krångligt.
Mannen hade under tiden skött markservicen här hemma... Bland annat gjort läxan med den store killen...
Av skrivläxan att döma så gick det ju inget vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)