onsdag 3 april 2013

Ketchupboys!

Resten av påsken... är ni intresserade?
Här står hon som tvättade bilen och gillar korv! Hon nynnade även på en melodi...en melodi med gruppen "Ketchupboys"! Vet ni vilka det där? Nä, inte jag heller...

Lek och bus i solen, innan vi drog iväg på bio och såg "Sune i Grekland". Lillebror fick  vara hemma  med barnvakt. Sjuka barn får inte gå på bio..

Vi åt en massa mat!

Påskjakt i skogen! Massor med paket hade Påskharen gömt! Spännande!
Var nästan som julafton ett tag...

Mina fina ranunkler... Trivdes inte hos oss...


Mannen hade överraskat med att påskpynta när jag kom hem från jobbet på påskafton. Gjorde mig glad!
Det var den påsken det!
Hur hade ni det då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)