tisdag 25 februari 2014

Djungeltrumman har gjort sitt

och igår kom hon, den räddande ängeln från andra sidan mossen...



Det är min "Super woman" kompis som är den allra bästa!! Hon hade läst mitt förra inlägg! Hon kände min desperation! Hon slängde in sina tre små grabbar i bilen och ett gäng med klänningar och accessoarer i bilen och for direkt hem till mig! 
Vad säger man? Tusen tack min kära vän!!! Du är min räddande ängel!

Här hänger dom! Men se, jag tänker inte visa er några mer klänningar som kan ge fler skrattsalvor!
Var in till min frisör idag för ytterligare råd...Kanske har jag min utstyrsel klar nu till bröllopet!
Har lovat att lägga ut bilder på  Instagram hur det till slut blev...

Ett problem bara!! Har ju några klänningar hängandes i garderoben nu... När ska jag använda dom då? Så vill nån bjuda mig på fest, så säg bara till!! Kommer direkt, i klänning!

Men hörrni!! Vad har hänt med vädret??
Är det bara jag som är lite allmänt chockad??
Solen! Två dagar i rad!
Det är nästa så att man blir lite tjock i halsen och vill börja störböla av glädje!
Den här solen! Som vi har väntat på den, alla dessa regniga dagar!

Kolla vilket vårtecken jag blev omkörd av på E4 idag!!
En MOTORCYKEL! Helt galet, så här i februari!!!
(Förlåt för mitt otillåtna beteende men jag var bara tvungen att snabbt föreviga denna härliga känsla! Ska aldrig ske igen! ;)  )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)