lördag 1 februari 2014

Ho ho

Hej hallå!
Antar att ni är så oroliga och bekymrad över mig! 
Håller hon på att träna ihjäl sig där på Bootcampen? Eller har hon gett upp?
Det går si så där, om man säger så...
Har träningsvärken från hell! Söndagens pass sitter fortfarande i... Gymmet i tisdags tog knäcken på ryggen. Onsdagspasset tog armarna. Nu är jag sketslut...
Min skitkropp är inte glad åt detta vansinne heller...
Så nu gäller det att lägga upp en plan... Så jag är värkfri nästa lördag...jag åtminstone kl 10, då starten går. 
Ikväll har det kommit lite snö! Skidorna är framplockade! Men det ryktas om underkylt regn till morgondagen. Eller hur! 
Men jag ger mig inte!
Fast...magsjuka och feber härjar här hemma... Ja, hade ni väntat er nått annat? Så vi får se om det är min tur i morgon...
Om jag är bitter?? Gissa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)