lördag 1 februari 2014

Fy säger jag bara...

Överlever jag detta, så klara jag det mesta!
Men en positiv sak... Ingen magsjuka än så länge! Hoppas det varar!
Vet ni vad jag har gjort!! 
Jo jag har....
Åkt längdskidor!
Ha, det var det ju ingen som trodde!
Det trodde inte jägarna heller!
Skrämde slag på två stycken. Men det gör inget! För dom var alldeles för nära tomtgränsen!
Tillbaka till skidorna...
Snön som kom var verkligen inte tillräcklig! Men är man tjurig och envis så...och...
På tomten fanns det mest med snö!
Så jag åkte runt och fram och tillbaka i 45 minuter... Appen i mobilen sa följande

Kul med varierad träning!
Är det, det som kallas för intervaller?

Nu måste jag bara lära mig det här med att valla... Detta kommer aldrig fungera i 3 mil: 
Ser ni all snö mitt under skidan? 
Men jag äääälskar ju utmaningar...

Nu är jag helt slut!! Kan knappt röra mig!
Snacka om träning som slår ut en...
Så har jag lovat Bråk-Åke en dejt med...
Tågresa och biobesök...
Varför?
Han premiär för båda...
Mammapoängen stiger i höjden! Men mamman vill bara gå och lägga sig och dra täcket över sig...

Om jag inte överlever, så tack för den här tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)