söndag 23 februari 2014

Desperat festpingla har tappat greppet

Bröllop i helgen... Tema svart, silver och guld...
Två klänningar beställdes på nätet. En silver och en svart...
Och den här
Modellerna var ju så snygga i dom...
Vill ni se hur jag ser ut i dom?
Jorå... Så här förbannat tjusig blev jag...
Ignorera den stökiga bakgrunden... Ja, ignorera även det sjukt bleka och opiffade fejset också... Är det Svetlana som ska på fest igen, eller?
Lite kort..eller? Ja, ignorera återigen den stökiga hallen! Vem har tid att städa när man har klädproblem liksom??
Åh vad jag önskar i detta läge att jag bara liiite intresserad av mode och kläder... Är och förblir ett hopplöst fall...

Så nu till frågan! Vad ska jag ha på mig??
Om man lägger till lite till den så kallade silvriga klänningen... Typ...
En liten svart bolero?
Näää så töntigt!
Eller varför inte...
En skinnjacka? Varmt blev det iallafall... Och... Blev det inte genast väldigt tantigt?? Var kom den kärringen ifrån? 
Vart tog den där snygga klänningen på modellen vägen?
Mannen har sagt sitt! Han tycker den svarta.
Vad tycker ni? Hjäääälp please!
Är det en tur ut på stan som gäller? Eller någon av klänningarna ovan?

Hittade den här 'gamla' trasan i garderoben...
Den vackra fina brudklänningen som jag bar för snart 9 år sen... Åh vad jag tycker om den! Skamm att den inte är till för att användas igen... 

Så vad säger ni nu?
Svart?
Silver?
Shoppingtur på stan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)