onsdag 19 februari 2014

Snygga killar och gubbe i hatt

Det har liksom inte varit någon idé att uppdatera den här bloggen det senaste veckorna...
För vem vill läsa om feber, sjuka barn, sjuk Ikka, lunginflammation och ilskna halsinfektioner???
Nää just det, tänkte väl det!

Men nu ser vi ljuset... äntligen hoppas jag...
Tre dagar in på antibiotikakur fick jag ett infall av energiboost!
Detta måste tas tillvara på!
Mycket blev gjort...och framtidsplaner sattes i verket!

Dom här snygga killarna fick lite extra kärlek och omtanke, och städat! Eftersom ingen vill ta hand om dom, och vi inte vill ta död på dom, så har jag nu fixat fler tjejer till dom. Nytt galler ska hämtas i helgen och ytterligare hönshus ska byggas... Gissa om mannen är överlycklig!!



Bråk-Åke och jag har planterat och planerat inför årets odlingssäsong... I år ska det ske! Drömmen min!! Men näpp, avslöjar inget i dagsläget! ;P



Under tiden tittade även Bråk-Åke på OS... det var konståkning för damer.
Så här duktiga var dom



Men Bråk-Åke tyckte han kunde bättre, och visade mig där på stolen i köket, utan skridskor och is...



Visst har han talang! Man kan inte annat än att älska den där ungen!!!!!

Sen så har vi ringt den här gubben:


Det är Morfars födelsedag! Han är numer så gammal att han snikar in sig på pensionärsrabatt och han använder hatt! Grattis Pappa på födelsedagen!!

Tvätt, mat, städ också givetvis...
Sen var Ikka skittrött!! Tog på krafterna att vara så duktig... Vila lite...Drömma om lååånga löparrundor i vårsol och fågelkvitter...
Imorgon ska det redovisas i skolan...träna lite och sen God Natt!!

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)