måndag 3 mars 2014

Ett leende som Kalla

Jag är ju en Buzzador!
Det innebär ju att jag får chansen att gratis testa någonting för att sedan ge mitt omdöme om produkten.
Den här gången var det ett riktigt bra test!!
Nämligen att testa Oral-B och tre olika sorters tandborsthuvuden!
Dessa är Oral.B FlossAction, Oral-B 3D White och Oral-B triZone. Till detta en tillhörande tandkräm Oral-B Pro-Expert All Around Protection.
De olika tandborsthuvudena passar alla eltandborstar från oral-B och är antingen anpassade för känsliga tänder, ömt tandkött, tätt sittande tänder eller missfärgade tänder.
Tre kompisar har också fått varsitt tandborsthuvud att testa!

Så nu borstar jag så det står härliga till och hoppas att jag kommer se ut som Charlotte Kalla snart! ;)

Visst låter det spännande?
Skulle du vilja bli en Buzzador och få testa nya produkter?
Gör isåfall så här:
E-mail - skicka ett e-postmeddelande med texten: Sweden Missikka1 till register@buzzador.com
eller
SMS - skicka ett SMS med med texten: Buzzador Missikka1 till 72323.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)