måndag 24 mars 2014

Utan ljud men med klänning på!

Det har gått ett tag... Lillebror har fått sin fru, och det var ett så fint bröllop!
Lovade ju att återkomma med val av vilken outfit jag valde... Trodde ni hade glömt, tills jag igår fick en förfrågan om var de var.
Som plåster på såren kommer här en bildkavalkad!
Enjoy!
Min man och jag... Mannen har stora skor.... Jag har klänningen som min räddande ängel kom med!
Vad jag gör då? Tror jag övar på att presentera mig... Jobbigt ni vet med en massa nya människor man inte känner... "-Hej, jag heter...Jessica..."
Fast jag får nog sluta med att gapa så konstigt och stort när jag kommer till "ca" i slutet av mitt namn...
Ser ju lite töntigt ut!

Min bror och jag




Eftersom det var hans "dag" så fick han stoppa in fingret i näsa på mig! Annars är det ju jag som bestämmer i det här förhållandet:
Världens bästa brorsa!! En av mina stora favvispersoner här i livet!

Jag slänger in ett kort på min nya lilla syster med! Frugan till lillebror! Bara sådär utan att fråga...
Men de var så fina så jag kan inte låta bli!
Eller vad säger ni?
Vacker som en grekisk gudinna! Man kan inte annat än att önska dom lycka till i livet! :)

Nu är de nygifta. Honeymoon väntar och allt är sååå bra!
Min man och jag firar 9 år som gifta i sommar! Hos oss är det på detta viset:
Dom ska sättas på plats, männen ;)
Min man är bra på det viset... han låter mig hållas...och låter mig bestämma! I love him! ;)

Utan att fråga igen så måste jag bara slänga in en bild på mamma med! Hon var ju så fin! Rockmorsan min!

Så där har ni ett urplock från bröllopet!
Sånt som man kan offentliggöra ;)  Resten av bilderna håller vi för oss själva!

Så än en gång; Grattis till A & J till giftermålet! Rock on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)