söndag 27 januari 2013

Skit i systemet

Det går inget vidare just nu.
Har fått nått skit i datorn så den vill verkligen inte fungera som den ska... försöker och försöker men lyckas inte alls hitta någon lösning...grrr...blir tokig! Och jag som nu ska studera dataprogrammering och webutveckling via nätet...snacka om bra planering, eller dålig karma. Det är även därför som uppdateringen av bloggen varit lite...ganska...dålig på senaste tiden... tröööööök!
Sen så är jag riktigt ledsen... alltså riktigt ledsen...
Jag drog omkull i en nedförsbacke under skitträningen i måndag (det var tydligen för lite snö i spåret där under nysnön, så det osynliga gruset gjorde att skidorna tog stopp och jag flög...). Drog i rumpan ordenligt och knäckte till nacken. Hela veckan har huggande smärta strålat ut från nacken och jag kan inte sitta eller ligga, eller lyfta. Men nu kan jag iallafall gå, hyfsat... Har fortfarande en bedövade smärta i hela höftpartiet som får mig att må illa. Tänkte väl att det skulle gå över, men efter en vecka är smärtan värre än innan.
Ska ringa doktorn i morgon...jiha...behöver nog intyg om jag ska kunna avanmäla mig till...Kristinaloppet...
Gaahaaa, vad tokig jag blir. Här har man laddat och kämpat så händer detta! Ska jag inte kunna åka loppet nu?? Känns som hela världen bara rasar av besvikelse! Men kunde jag springa en mil med nyopererat knä så kanske jag kan åka 30 km på skidor med brutet arsle (som min kära äldste son så fint uttrycker det).
Än har jag inte tappat hela hoppet...bara nästan
Lusten har jag nästan tappat. Åh vad jag längtar till vårsolen och barbacke igen så man kan ut och springa!
Fast jag skulle bli glad om jag kunde köra mina pass i gymmet och på träningscykeln med... Skit, såger jag bara!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa mina senast inköpta böcker!


Hoppas att allt är bra med er iallafalla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)