måndag 28 januari 2013

Det bara fortsätter

Skulle ta fram bokningen för boendet i Norberg under Kristinaloppet. Jag är 100 på att jag har bokat, men tror ni bokningen finns kvar?? Nepp, helt borta och nu är det fullbelagt på alla hotell i en omkrets på 4 mil från Norberg. Va???
Det är verkligen inte meningen det här,eller??
Som grädde på moset har jag feber och är snorig, och hemma med två halvfriska barn som klättrar på väggarna. Ge mig styrka! Får väl lov att vila mig lite på jobbet imorgon...
Har fått läkartid för rumpa och nacke på torsdag...behöver väl ett läkarintyg på skadorna för försäkring och avbokning kan jag tänka.
Nej fy bubblan vad less jag är!
Ska inte ösa ur mig mer skit här nu, antar att ni tröttnar.

Nått positivt är att Tjejmilen är bokad iallafall! Nått kul att se fram mot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)