lördag 5 januari 2013

Elaka tungor är nog egentligen

Bara avundsjuka!

En sån där härlig dag!
Solen har strålat och vi till ringade förmiddagen med härliga vänner, grillade marshmallows och fyrhjulingar!
Tänke ge mig på lite intervallträning men mannen blev utbjuden på hockey så jag fick öva upp mitt tålamod istället! Jösses vilka vilddjur vi har! Skönt att återgå till vardagen igen nästa vecka...
Så blev det långkok istället. Hade tänkt göra en riktig pulled pork, men Einstein här glömde köpa bbq-sås... Blir så trött på mig själv ibland, suck. Men klafsade ihop lite annat och gjorde min egna variant och det gick ju det med. Ni som följer mig på instagram kan se hela härligheten där :)
Ett kryddigt och mustigt rött vin från Portugal passade mycket bra till.
Nu har vi landat i soffan framför De två tornen! Bara älskar den triologin! Ett besök på bio skulle inte vara fel heller... Bilbo... Den boken är ju bara så bra!
En annan dag!

Så det retade upp en del att jag hade gått ner 6 kg och tyckte det var enkelt att bibehålla vikten... Ja vad kan jag säga, förlåt då, eller?!? Fast å andra sidan är ju det min ensak och andra och deras vikt är deras ensak. Det är väl inte mitt problem om 'du' inte har karaktären, eller orken eller lusten?! Eller, tänker jag fel nu? Häng med mig istället ut! Jag är ingen elitidrottare utan en glad amatör som bara försöker göra mitt bästa!
Imorgon ska jag och köra backträning med stavar. Kl 10.00 startar jag! (Ska på kalas på eftermiddagen och har lite att behöva hinna med innan, skönt också att ha träningen gjord) Så häng med, så kan vi peppa varandra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)