lördag 19 januari 2013

På'et igen ba!

Den här veckan har varit en sån där skitvecka om man ser det rent kroppsligt. Vet inte om det var skidåkningen som gjorde att kroppen pajade och att inflammationer i lederna blossade upp som bara den och att jag har längtat hem från jobbet till mina 'härliga' mediciner som gjort att jag kunnat sjunka ner i dvala i soffan. Träningen har med andra ord varit skitkass!!!
Men nu är det ledig lördag och jag ger minsann inte upp för detta!
Har precis tömt frysen för en avfrostning. Så medan isen smälter så ska jag göra mig ett eget spår i hagarna, valla skidorna och slita lite mer på kroppen... Med ett nervöst pirr i magen är det bara att konstatera att det inte är så många veckor kvar...gulp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)