fredag 21 september 2012

Så typiskt...typ!

Godmorgon på er där ute!
Det har gått några dagar sen sist... men varken tiden eller lusten ville infinna sig... Men idag är det ledigt, och då spritter det till i bloggtarmen! Så Hej på er! Här är jag! ;)

Idag ska det pysslas med så mycket... och jag känner mig redan trött...hur ska detta gå?!?!
Vi har iallafall avklarat packa badväskan och skjutsa till skolan på listan.
Nu brummar kaffebryggaren och jag har precis sent i väg ett mejl till en leverantör som ännu inte hållit vad dom lovat. Men fakturor med kort betalningstid är dom snabba på att skicka ut, men var är varorna?? Jag bara frågar!
Annars så står det gamla vanliga på schemat: städa, tvätta, fixa mat, träna...

En vecka kvar... igår var jag på återbesök hos ortopeden efter operationen... Knät är svullet, gör lite ont, och muskulaturen är fortfarande svag... Lite inflammationsdämpande piller och cykelträning beordrade farbror doktorn. Promenader och nedförsbackar bör undvikas... Jag vågade inte ens säga att jag ska springa nästa helg...hm...
Svettiga Zumbapass var inget han rekommenderade heller..inte så länge knät gör ont. Ska inte gör vridande rörelser...hm...
Man blir ju lite orolig liksom... kanske kan ha mannen ståendes standby någonstan utefter spåret med kryckorna i beredskap så att jag kan hoppa på dom in i mål... om jag sen är ute i spåret i 4 timmar kan väl inte göra något... jag vill ju bara koma i mål... Idiot? Ja!
Men som jag har kämpat då! Vill ju vara med om detta nu!! Dumma knä och inflammationer!

Får trösta mig lite när jag städar idag med detta:
Godisbutiken som ligger alldeles för nära jobbet... Stor påse blev det...som jag gömde för alla andra familjemedlemmar...snacka om att vara desperat! Kan nog kallas pms med...

Nu sk ajag snyta bråk-Åkes näsa... Tror den är den absolut snorigaste näsa idag!

Ha det bra! tja...

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)